2060061206 |
Coordinació d'especialistes d'anglès |
2019-2020 |
Seminari de coordinació. Educació Primària |
|
|
|
15/10/2019 - 26/5/2020 (20 hores) de 12:00h a 14:00h |
|
CRP Ciutat de Sant Adrià de Besòs |
|
c. Joan Fiveller, 11-13 2a. planta (Sant Adrià de Besòs)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Sant Adrià del Besòs
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, Instrucció 3/2020, de 13 de març, COVID19 |
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Espai de trobada i intercanvi entre els especialistes de l'àrea d'anglès de tots els centres de Sant Adrià de Besòs.
|
| |
Objectius |
-Establir espais de debat i reflexió teòrica i pràctica.
-Promoure l'intercanvi d'experiències entre centres.
-Organitzar l'activitat de dinamització "English Day".
|
| |
Continguts |
-Elaboració de materials i revisió d'activitats.
-Organització de l'English Day amb tot els centres de la ciutat, adreçat als alumnes de 5è de primària i amb la col·laboració d'alumnes de secundària.
|
| |
Formador/a |
Joan Abad
|
| |
Avaluació |
-Satisfacció dels assistents en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
-Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts del Seminari.
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials.
-Avaluació positiva de les tasques individuals i/o de grup en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de llengua anglesa d’educació infantil i primària.
|
| |
E-mail |
crp-santadria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
15/10/2019 |
1200 |
1400 |
Sessió 2 |
dimarts |
19/11/2019 |
1200 |
1400 |
Sessió 3 |
dimarts |
14/01/2020 |
1200 |
1400 |
Sessió 4 |
dimarts |
04/02/2020 |
1200 |
1400 |
Sessió 5 |
dimarts |
17/03/2020 |
1200 |
1400 |
Sessió 6 |
dimarts |
28/04/2020 |
1200 |
1400 |
Sessió 7 |
dimarts |
12/05/2020 |
0900 |
1230 |
Sessió 8 |
dimarts |
26/05/2020 |
1200 |
1400 |
|
| |